REGULAMIN PROMOCJI KONSUMENCKIEJ „1+1=3 na wiosnę z ACUVUE® – 2022”
1
ORGANIZATOR
Promocja Konsumencka pod nazwą „1+1=3 na wiosnę z ACUVUE® – 2022” (dalej jako „Promocja Konsumencka” lub „Promocja”) jest oferowana i prowadzona przez organizatora na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie („Regulamin”). Organizatorem Promocji Konsumenckiej jest Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Iłżecka 24, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000032278, o kapitale zakładowym 39 751 500,00 złotych, NIP: 113-00-20-467, zwana dalej „Organizatorem”. Organizator powierzył prowadzenie Promocji Konsumenckiej podmiotom prowadzącym Salony biorące udział w Promocji Konsumenckiej, tj. Salonom wskazanym w § 2 ust. 2 Regulaminu, oraz, w zakresie obsługi Aplikacji – ADHD Interactive SDN sp. z o. o. sp. k z siedzibą w Poznaniu, ul. Małopolska 2a, NIP: 7811894934, KRS: 0000505284, REGON: 302700198, dalej „Realizator”, która w tym zakresie działa na zlecenie Organizatora.
- 2
PRZEDMIOT PROMOCJI KONSUMENCKIEJ
- Przedmiotem Promocji Konsumenckiej objęte są soczewki kontaktowe i płyny do soczewek w opakowaniach klasycznych 6 szt. Lub 30 szt., tj.:
- ACUVUE® OASYS with Transitions™
- ACUVUE® Oasys,
- ACUVUE® Oasys for Astigmatism,
- ACUVUE® Oasys Multifocal,
- ACUVUE® OASYS 1-Day,
- ACUVUE® OASYS 1-Day for Astigmatism,
- 1-Day ACUVUE® Moist,
- 1-Day ACUVUE® Moist for Astigmatism,
- 1-Day ACUVUE® Moist Multifocal,
oraz
- ACUVUE RevitaLens 360 ml,
- ACUVUE RevitalLens 100 ml,
dostępne w salonach okulistyczno-optycznych i innych stacjonarnych placówkach detalicznych, prowadzących bezpośrednią sprzedaż do konsumentów na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej (dalej jako „Salony”), uczestniczących w Promocji na podstawie porozumień przedsiębiorców prowadzących Salony z Organizatorem.
- Promocja Konsumencka polega na uprawnieniu Uczestnika do otrzymania za 1 zł brutto 1 (jednego) opakowania soczewek kontaktowych przy jednoczesnym zakupie 2 (dwóch) opakowań soczewek kontaktowych ACUVUE® tego samego rodzaju lub otrzymania za 1 zł brutto 1 (jednego) opakowania płynu ACUVUE RevitaLens przy jednoczesnym zakupie 2 (dwóch opakowań płynu tej samej wielkości (dalej jako „Rabat rzeczowy”).
- Lista Salonów biorących udział w Promocji Konsumenckiej jest dostępna w aplikacji „Twoje ACUVUE®”. Promocją nie są
objęte wielopaki opakowań soczewek kontaktowych ACUVUE®.
- 3
UCZESTNICTWO W PROMOCJI KONSUMENCKIEJ
- Promocja Konsumencka dostępna jest dla osób fizycznych, które ukończyły 16 rok życia, będących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, które dokonają zakupu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (zwanych dalej „Uczestnikami”).
- Udział w Promocji Konsumenckiej jest równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Uczestnik może skorzystać z Promocji Konsumenckiej nie więcej niż 3 razy. Promocja Konsumencka nie łączy się z innymi
promocjami lub programami konsumenckimi prowadzonymi przez Organizatora, o ile w regulaminach takich promocji lub programów konsumenckich nie zaznaczono inaczej.
- Warunkiem skorzystania z Promocji Konsumenckiej przez Uczestnika jest instalacja aplikacji mobilnej „Twoje ACUVUE®” dostępnej za pośrednictwem Google Play i Apple Store (dalej jako „Aplikacja”). Aplikacja jest obsługiwana przez urządzenia elektroniczne z systemami Android w wersji 5 lub nowszej i iOS w wersji 11.0 lub nowszej.
- Po instalacji Aplikacji Uczestnik, aby wziąć udział w Promocji Konsumenckiej, zobowiązany jest do:
- rejestracji poprzez podanie w Aplikacji adresu e-mail, opcjonalnie także numeru telefonu, ewentualnie przez konto Google lub Facebook;
- wyrażenia w Aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez odpowiednie oznaczenie pola znajdującego się w formularzu rejestracyjnym;
- odpowiedzi w Aplikacji na pytanie dotyczące korzystania z soczewek kontaktowych;
- wejścia w Aplikacji w zakładkę „OFERTY”;
- wybrania w Aplikacji przycisku z nazwą Promocji Konsumenckiej, z której zamierza skorzystać (dalej jako „Voucher”);
- zapoznania się w Aplikacji z Regulaminem Promocji Konsumenckiej oraz potwierdzenia akceptacji jego postanowień poprzez odpowiednie oznaczenie pola znajdującego się w formularzu Aplikacji;
- wybrania w Aplikacji przycisku „Użyj w salonie”, co spowoduje uruchomienie się w Aplikacji skanera kodu QR;
- zeskanowania za pomocą skanera uruchomionego w Aplikacji kodu QR znajdującego się w Salonie, co spowoduje wyświetlenie się w Aplikacji komunikatu o wykorzystaniu Vouchera;
- pokazania komunikatu obsłudze
- Warunkiem skorzystania przez Uczestnika z Promocji Konsumenckiej jest każdorazowe zeskanowanie przez niego kodu,
w sposób wskazany w ust. 5 lit. h powyżej, QR znajdującego się w Salonie dla danej transakcji zakupowej, z którą Regulamin wiąże przyznanie uprawnienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 powyżej.
- Z Promocji Konsumenckiej można skorzystać wyłącznie w Salonie biorącym udział w Promocji, w którym Uczestnik dokonał zakupu zgodnie z § 2 Regulaminu.
- Pula Rabatów rzeczowych przewidzianych do wydania Uczestnikom w ramach Promocji Konsumenckiej jest ograniczona i będą one dostępne do wyczerpania.
- 4
CZAS TRWANIA PROMOCJI KONSUMENCKIEJ
- Promocja Konsumencka rozpoczyna się dnia 19.04.2022 r. i trwa do dnia 31.07.2022 r. Promocja zakończy się nie później
niż w momencie wyczerpania całej puli Rabatów rzeczowych przeznaczonej przez Organizatora na potrzeby Promocji. W przypadku niewyczerpania puli Rabatów rzeczowych do planowanej daty zakończenia Promocji, Organizator zastrzega możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania. O wyczerpaniu puli Rabatów rzeczowych bądź o przedłużeniu okresu obowiązywania Promocji Organizator poinformuje Uczestników za pomocą Aplikacji.
- Regulamin Promocji Konsumenckiej dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz w Salonach biorących udział w Promocji,
a także w Aplikacji.
- 5
ZASIĘG TERYTORIALNY PROMOCJI KONSUMENCKIEJ
Promocja Konsumencka prowadzona jest na obszarze terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- 6
REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Konsumenckiej mogą być zgłaszane przez cały czas trwania Promocji, nie później jednak niż w terminie 1 miesiąca od jej zakończenia (decyduje data stempla pocztowego bądź data wysyłki e-maila). Reklamacje należy zgłaszać:
- a) na piśmie i przesyłane listem poleconym na adres: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. Vision Care, ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, z dopiskiem „REKLAMACJA”, bądź
- b) e-mailem na adres reklamacje@its.jnj.com, wpisując w temacie „REKLAMACJA”.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię, nazwisko, adres e-mail podany przy rejestracji w Aplikacji, adres korespondencyjny Uczestnika (jeżeli jest inny niż adres e-mail podany przy rejestracji w Aplikacji), ewentualnie także nr telefonu kontaktowego,
- dokładny opis przyczyn reklamacji oraz treść żądania.
- Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od ich otrzymania, przez 3-osobową komisję powołaną przez Organizatora (dalej jako „Komisja“).
- Uczestnik zostanie powiadomiony o decyzji Komisji w formie, w jakiej zgłoszono reklamację (listem poleconym lub e-mailem) na adres podany w reklamacji w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego lub w inny przysługujący mu sposób.
- 7 DANE OSOBOWE
- Przetwarzanie danych osobowych Uczestników odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Szczegółowa informacja na temat zasad przetwarzania danych osobowych Uczestników znajduje się w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
- 8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia rozpoczęcia Promocji, wskazanego w § 4 ust. 1 powyżej.
- Organizator zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany niniejszego Regulaminu, z poszanowaniem praw nabytych przez Uczestników przed wprowadzeniem zmiany. W takim przypadku Organizator zobowiązany jest co najmniej na 14 dni wcześniej poinformować o treści zmian Regulaminu i terminie ich wprowadzenia. Informacja o zmianie będzie przesyłana Uczestnikom z 14-dniowym wyprzedzeniem za pomocą Aplikacji.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
PRZEZ JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
W zakresie nieuregulowanym odmiennie zastosowanie mają definicje określone w Regulaminie.
Administratorem w odniesieniu do danych osobowych konsumentów będących Uczestnikami Promocji Konsumenckiej (dalej jako „Dane Osobowe”) jest Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iłżeckiej 24, 02-135 Warszawa (dalej jako „Administrator”). Dane Osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwanym dalej „RODO”. Szczegółowe zasady przetwarzania Danych Osobowych zostały przedstawione poniżej.
- Cele i podstawy prawne przetwarzania Danych Osobowych
Dane Osobowe będą przetwarzane przez Administratora na podstawie zgody Uczestnika w celu umożliwienia mu skorzystania z Promocji Konsumenckiej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz w celach związanych z rozpatrywaniem reklamacji/uwag/zapytań Uczestników w związku z udziałem w Promocji Konsumenckiej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Odbiorcy Danych Osobowych
Dostęp do Danych Osobowych mogą mieć:
- upoważnieni pracownicy Administratora,
- usługodawcy, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie Danych Osobowych na potrzeby realizacji usług świadczonych
dla Administratora, w szczególności ADHD Interactive SDN sp. z o. o. sp. k. oraz
- Salony biorące udział w akcjach promocyjnych prowadzonych za pomocą Aplikacji Twoje ACUVUE® i ich upoważnieni pracownicy,
jednak tylko w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania tych usług.
Dostęp do Danych Osobowych mają tylko osoby, w przypadku których istnieje uzasadnienie takiego dostępu z uwagi na wykonywane zadania i świadczone usługi. Dbamy o to, aby nasi pracownicy przechodzili odpowiednie szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych poprzez zapoznawanie ich z wewnętrznymi politykami i procedurami ochrony danych lub dedykowane programy szkoleniowe. Wszystkie osoby upoważnione do przetwarzania Danych Osobowych są zobowiązane do zachowania poufności danych i ich zabezpieczenia przed ujawnieniem osobom nieuprawnionym.
- Okres przechowywania Danych Osobowych
Dane Osobowe Uczestników będą przechowywane przez 36 miesięcy od momentu wzięcia przez Uczestnika udziału w Promocji, który to okres jest niezbędny do rozliczenia Promocji Konsumenckiej, weryfikacji prawidłowości jej przeprowadzenia oraz badania aktywności użytkowników Aplikacji pod kątem usunięcia konta z Aplikacji. W przypadku ewentualnego sporu sądowego Dane Osobowe będą przechowywane co najmniej do prawomocnego zakończenia postępowania w sprawie.
- Zasady gromadzenia Danych Osobowych
Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą, jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Promocji Konsumenckiej lub do rozpatrzenia reklamacji.
- Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
Osoba, której dane dotyczą, może skorzystać wobec Administratora w szczególności z następujących praw:
- prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych i uzyskania informacji na temat ich przetwarzania, a w przypadku gdyby były nieprawidłowe ma prawo do żądania ich sprostowania (zgodnie z art. 15 i 16 RODO),
- prawa do żądania ograniczenia przetwarzania jej Danych Osobowych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO (Podmiot danych może żądać ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych na okres weryfikacji ich prawidłowości lub do czasu rozpatrzenia jego sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Prawo to przysługuje także w sytuacji gdy zdaniem podmiotu danych przetwarzanie jego danych jest niezgodne z prawem, lecz nie chce on, aby dane te zostały od razu usunięte lub w przypadku gdy dane są mu potrzebne dłużej niż zakładał przyjęty okres przetwarzania, z uwagi na kwestie ustalenia lub obrony roszczeń),
- prawa do wycofania udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania Danych Osobowych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody,
- prawa do żądania usunięcia Danych Osobowych zgodnie z art. 17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”),
- prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO, tj. do otrzymania od Administratora swoich Danych Osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, a także do żądania ich przekazania do innego administratora danych. Prawo to dotyczy tylko Danych Osobowych dostarczonych Administratorowi przez osobę, której dane dotyczą i przetwarzanych na podstawie jej zgody lub w związku z zawartą z nią umową i mających postać elektroniczną,
- prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w przypadku gdy dane są przetwarzane przez Administratora w ramach realizacji swoich prawnie usprawiedliwionych interesów (zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO).
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą, można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres poczty elektronicznej: (wpisując w temacie maila „ACUVUE – APLIKACJA”) – Organizatora Promocji Konsumenckiej lub za pomocą formularza dostępnego w Aplikacji, lub emeaprivacy@its.jnj.com – Inspektor ds. Ochrony Danych) lub przesyłając stosowne oświadczenie pocztą na adres siedziby Johnson & Johnson (ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa).
Osoba, która złożyła wniosek lub żądanie dotyczące przetwarzania jej Danych Osobowych, w ramach korzystania z przysługujących jej praw, może zostać poproszona przez Administratora o odpowiedź na kilka pytań związanych z jej Danymi Osobowymi, które umożliwią weryfikację jej tożsamości.
Ponadto osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej Danych Osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul Stawki 2, 00-193 Warszawa).